Thursday, 9 August 2012

saya pun sedang menghitung hari ♥

waaahh sedar tak sedar lagi berapa hari je lagi nak puasa kan? rasa sedih pulak tiba2... bulan puasa ni la banyak mengeratkan hubungan antara saya dan kawan2 seperjuangan saya sebenarnya :') housemate, classmate, dan yang seumpama dengannya.. masa ni la kitorang berkumpul ramai2 untuk berbuka puasa.. sweet sangat korang sume ♥ (DHK 3B) dan juga housemate saya.. lepas ni tak sabar nak makan masakan mak pulak.. raya ni nak naikkan berat badan lah.. hehe :D mom, wait for me this thursday ♥ and untuk sepupu sepapat saya yang tak henti2 tanya bila nak balik, rindu ye?? haha.. maybe sabtu depan kot. tunggu ye.. rindu korang gak :)

me, ira, bibi, farahin, min, mani, and arina :)
amal, me, farahin.
farahin, niza, sarah, pika, elin, najwa, aisyah, nur, me.
ira, niza, farahin, sarah, pika, mani, najwa, aisyah, nur, me, (eh,ade syu plg depan tu..haha)..

tq 4 the sweet memories ♥
thanks sebab semua sudi hadir memeriahkan majlis berbuka puasa hari tu (6/8/2012). sayang korang sume  ♥


No comments:

Post a Comment