Tuesday, 9 October 2012

dah kesuntukan masa!!!

alamak, lagi berapa hari je lagi nak habis sem 3 ni. tapi tempat LI tak dapat nak decide lagi.. yang jauh dapat, yang dekat tak dapat jawapan lagi.. fikir punya fikir, last2 wat keputusan nak mintak petunjuk dari Dia.. lepas solat, mintak Allah bagi jalan penyelesaian. sama ada nak terima atau tak. dalam hati dah niat segala jawapan yg keluar dari mulut Umi dan Abi akan diterima. :)
selesai je, terus kol Umi dan Abi. dua2 jawapannya sama, tak! mula2 frust jugak coz nak sangat LI kat sana dengan kawan2.. tapi bila fikir2 balik apa yg Umi dan Abi cakap, ada betulnya.. kena la tolak peluang keemasan tu.. elaun bagus, tempat bagus, staff pun bagus. tapi jauh! last2 Abi carikan je tempat LI. dekat, senang katanya. ok lah, apa yg Umi & Abi cakap semua betul.. Tasneem nak cakap terima kasih dekat Umi dan Abi. sori lah Tasneem banyak menyusahkan.. (hei dah besar panjang pun masih lg menyusahkan mak ayah kan!)  LOVE YOU MOM & DAD !

*okay, ayat entry kali ni skema sgt. hei, yang penting ikhlas tau!! hehe :)


No comments:

Post a Comment