Wednesday, 23 January 2013

apa khabar orang di Jakarta & Balik Papan ??

sedar tak sedar dah nak dua bulan praktikal. kadang-kadang tak rasa masa berlalu dengan cepat.. hari perpisahan mesti paling dibenci kan? macam tu jugak la tas rasa :')
baru2 ni (dalam 3 minggu lepas) kawan-kawan praktikal dari Jakarta & Balik Papan dah balik ke tempat diorang balik.. sedih,betul! kejap je dapat kenal.. nak jumpa lagi memang tak la kot. Malaysia dengan Indonesia tu. jauh,jauh! *tunggu la dah kaya nanti tas datang. hehe..
yang terasa sangat kehilangan tu Erik la. dia kan banquet sama dengan tas.. selalu masa briefing ade je dia nak menyampuk.. budak nakal ni. tapi hati dia baik :)
lagi sorang Suryo.. budak mulut manis, tapi baik jugak :)
Andhini dengan Vernia pun sama. asal rehat je mesti selalu duduk semeja makan & gelak2 dengan diorang. pagi2 nak amik baju kat laundry mesti awal2 lagi Andhini dah bagi baju tas. tau2 je tas pakai baju yang mana :)
tq dekat Ningsih jugak yang sudi tumpangkan tas dengan ima tengok AJL kat hostel korang. *maklumlah TV hostel kitorang dah jadi arwah :D
tak lupa jugak dekat ustaz Pahrian yang selalu menasihati kitorang semua sampai salah seorang dari diorang yang tersasar berjaya kembali ke jalan yang benar :) alhamdulillah. tak lupa Rendi, Adam, dan Yonif.

RINDU KALIAN!!!! ♥ 

yonif, erik, fauzan, suryo, adam
*gambar diorang je sempat ambil. yang lain tak sempat coz diorang tengah kerja masa ni.. harap-harap tas tak lupa la rupa korang semua ye. :)

No comments:

Post a Comment